Încă din Egiptul Antic, publicitatea a servit un scop esențial în lumea afacerilor, permițând vânzătorilor să concureze efectiv între ei în încercarea de a atrage atenția clienților. Și chiar dacă cea mai eficientă formă de promovare este cea făcută „din gură-n gură” de către clienții mulțumiți, a devenit evident de timpuriu că aceasta nu este suficientă pentru ca o afacere să prospere mărindu-și numărul de clienți. Vechii egipteni au folosit, pentru prima dată în istorie, publicitatea exterioară. Și aceasta a fost, pentru mii de ani, singura formă de promovare disponibilă. Chiar dacă beneficiile promovării au fost recunoscute încă de la începutul apariției formelor de organizare ce au dezvoltat în mod inevitabil comerțul, alte canale nu erau pur și simplu disponibile. A trebuit să așteptăm apariția tiparului pentru primul competitor al publicității exterioare.
În secolul al XVII-lea, ziarele săptămânale din Londra au început să difuzeze reclame, iar în secolul al XVIII-lea o astfel de publicitate a înflorit.
Marea expansiune a afacerilor în secolul al XIX-lea a fost însoțită de creșterea industriei de publicitate; a fost acel secol, în primul rând în Statele Unite și în Marea Britanie, care a văzut înființarea agențiilor de publicitate. Primele agenții au fost, în esență, brokeri de spațiu în ziare. Dar, la începutul secolului al XX-lea, agențiile s-au implicat în producerea mesajului publicitar în sine, a textului și a imaginii, iar în anii 1920 au apărut agenții care puteau planifica și executa campanii publicitare complete, de la cercetarea inițială la pregătirea materialului publicitar, adaptarea și plasarea acestuia în diverse medii. Pentru că între timp s-au diversificat și mediile de expunere. Chiar dacă ziarul a constituit pentru mult timp mediul de bază, oferind tiraje mari, revistele tematice au constituit o alternativă unde publicul țintă era deja prezent, datorită orientării specifice a acestora. Multe reviste naționale publicau ediții regionale, permițând o direcționare mai selectivă a reclamelor.
Apoi, la 1 iulie 1941, prima reclamă de televiziune a fost difuzată în statul New York, în timpul unui meci dintre Brooklyn Dodgers și Philadelphia Phillies, aceasta fiind urmărită pe ecranele a aproximativ 4.000 de televizoare. În deceniile care au urmat, popularitatea publicității televizate a crescut odată cu popularitatea marketingului de masă. Astăzi, televiziunea este unul dintre cele mai populare canale media pentru publicitari.
Dezvoltarea industriei de publicitate a dus la o supraexpunere a consumatorilor, aceștia fiind expuși la aproximativ 500 de reclame zilnic. A devenit evident că pentru a eficientiza campaniile trebuie accesate cele mai potrivite canale de comunicare, ținând cont de particularitățile produsului și de profilul consumatorului.
Revenind la zilele noastre, nu putem decât să remarcăm că publicitatea s-a schimbat profund în ultimii ani. În vreme ce rolul ei a rămas la fel de important, reușind să informeze milioane de potențiali consumatori de servicii despre oportunitățile oferite de piață, canalele de comunicare au evoluat imens odată cu apariția mediului on-line.
Astfel, după parcursul de mii de ani ai publicității exterioare, sute de ani ai publicității în presa scrisă și zeci de ani ai publicității TV, astăzi majoritatea bugetelor consumatorilor de publicitate se îndreaptă spre publicitatea on-line. Internetul a devenit astăzi un mediu mult mai atractiv, unde segmentarea clienților poate fi făcută cu ușurință, iar apariția rețelelor sociale are și ea un rol determinant în orientarea acestor bugete spre mediul on-line.
Alegând ca mijloc de promovare OnlyFans, o rețea de socializare unde creatorii de conținut digital, împărțiți pe diferite categorii de interese, își expun ideile, de cele mai multe ori materializate în filmulețe scurte și cu un grad ridicat de impact, ai garanția faptului că mesajul tău ajunge la publicul dorit. Este probabil diferența dintre pescuitul la undiță și cel la năvod, iar companiile care o fac au siguranța faptului că își vor umple coșurile cu pește mai repede și mai eficient decât concurența.
Iar piața publicității, putem afirma cu tărie, încă mai are multe de oferit. Progresul tehnologiilor 5G, ce au calitatea de a face o conexiune de internet mai rapidă și mai ieftină, au deschis deja ușa către metavers, universul internetului tridimensional. Și multe companii au început deja să lucreze în această direcție, făcând astfel ca realitatea augmentată să pară doar un scurt experiment nu tocmai relevant.
Au fost create deja agenții gata să ofere servicii în acest nou domeniu, astfel că metaversul devine din ce în ce mai accesibil atât pentru companii cât și pentru consumatori. Și pe măsură ce acest univers crește, odată cu el crește și nevoia ca afacerile să aibă o prezență puternică în acest nou peisaj digital.
Preocuparea noastră, ca principal furnizor de servicii de video chat este să fim cât mai puternic conectați la evoluția tehnologiei. Esența serviciul nostru este legată de dezvoltarea incredibilă a internetului din ultimii ani, este limpede că pentru a progresa în această piață extrem de competitivă trebuie să integrezi în modelul de business toate aceste oportunități. În secolul XXI avem șansa de a direcționa cu atenție bugetele de publicitate, astfel încât ele să aibă un impact maxim și să ofere vizibilitate internațională serviciilor oferite de site-ul nostru.
Pentru că avem convingerea că o astfel afacere de succes este susținută de angajați bine motivați, supuși în permanență unui proces de perfecționare și susținuți de cele mai performante unelte tehnologice.
Dar acest efort nu este suficient, el trebuie completat de campanii de promovare bine gândite, care să împrăștie în lumea globală în care trăim vestea că în București, România funcționează unul din cele mai profesioniste saloane de vide-chat, cu un personal excepțional ce beneficiază de aparatură de ultimă calitate, oferind astfel clienților o experiență unică!