• Fri. Sep 13th, 2024

Patru puncte esențiale de reținut atunci când scrii un anunț de succes

By

Există patru puncte cheie de reținut atunci când scrii un anunț de succes, iar înainte să te descurajezi, trebuie să-ți dai seama că această sarcină nu este rezervată doar cuvântăreștilor și gurilor de reclamă, oricine poate scrie un anunț  de succes dacă ține minte următoarele sfaturi, care se bazează pe principiul A.I.D.A. (atenție, interes, dorință, acțiune). Mă voi concentra asupra acestor patru cuvinte și voi explica cum le poți utiliza pentru a obține maximum din anunțul tău.

  • Atenție. Titlul pe care-l folosești în anunțul tău pentru a descrie produsul/serviciul tău este un ingredient vital pentru ca anunțul tău să iasă în evidență printre altele. Amintește-ți că vei fi printre alți oameni de afaceri care doresc să vândă produse similare, deci dacă titlul tău nu atrage imediat interesul cititorului, anunțul altcuiva o va face. Trebuie să te asiguri, prin urmare, că titlul tău este captivant, interesant și îi oferă cititorului un motiv să cumpere. Ar trebui să fie răspunsul la problema clientului și poate fi prezentat sub forma unei întrebări retorice. Dacă vinzi, de exemplu, un supliment energetic, atunci probabil vei dori să spui ceva dramatic, cum ar fi – “Nivelul energiei tale scade mai mult decât Titanicul?” Pentru numărul mare de persoane care caută o astfel de soluție și care răsfoiesc deja secțiunea de anunțuri , răspunsul va fi inevitabil da. Titlul unui anunț este extrem de important, deoarece este prima impresie pe care o faci asupra potențialilor cititori și este cel mai important element care determină dacă oamenii vor continua să citească sau vor trece mai departe. Un titlu bine formulat poate atrage atenția, stârni interesul și încuraja cititorii să afle mai multe despre produsul sau serviciul pe care îl promovezi.
  1. Atrage atenția: Un titlu captivant și interesant îi va determina pe oameni să se oprească și să citească anunțul tău într-o mare mulțime de informații disponibile astăzi.
  2. Stârnește curiozitatea: Un titlu bine formulat poate crea un sentiment de curiozitate și dorință de a afla mai multe despre ceea ce oferi.
  3. Comunică beneficii: Titlul poate transmite mesajul-cheie și beneficiile pe care le oferi, permițând cititorilor să înțeleagă rapid de ce ar trebui să le acorde atenție.
  4. Diferențiere: Titlul poate sublinia aspectele unice și distincte ale produsului sau serviciului tău, ajutându-te să te diferențiezi de competiție.
  5. Ușurează căutarea: Dacă titlul este relevant și bine formulat, potențialii clienți care caută un anumit produs sau serviciu îl pot găsi mai ușor în rezultatele căutării.
  6. Simplifică comunicarea: Prin includerea informațiilor relevante în titlu, poți comunica rapid și eficient ceea ce oferi, economisind timpul cititorilor.
  7. Asigură-te că titlul este concis, captivant, clar și relevând avantajele sau beneficiile oferite, pentru a obține cele mai bune rezultate din anunțul tău.
  • Interes. Acum, că ai creat un titlu captivant pentru anunțul tău , vei dori să-ți menții atenția suficient de mult timp pentru a sublinia din nou beneficiile achiziționării. Ar trebui să oferi în mod constant soluția la problema lor, concentrându-i asupra capacității produsului tău de a le oferi asta. Secretul este să fii simplu, dar suficient de convingător pentru a determina acțiunea din partea cititorului. Nu te panica în acest sens, deoarece anunțurile  tind să fie scurte, așa că ai nevoie doar de câteva propoziții originale pentru a-ți asigura succesul.
  • Dorință. Formularea corpului principal trebuie să fie unică și să trezească dorința potențialului cumpărător. Folosește cuvinte care stimulează vizual și permit cititorului să-și imagineze cum ar fi viața lor având produsul/serviciul tău. Folosește cuvinte de vânzare dovedite, cum ar fi “Garantat” și “Economisești bani”, pentru a-i face să simtă că obțin cea mai bună și de încredere ofertă.
  • Acțiune. Apelul la acțiune este esențial pentru a transforma acel răsfoitor într-un cumpărător. Cuvântul “acum” este un cuvânt de vânzare eficient care este adesea folosit pentru a încuraja acțiunea imediată din partea clientului. Lasă-ți detaliile de contact în acest stadiu, astfel încât anunțul tău  să nu fie în zadar și oamenii să poată să te contacteze cu adevărat. Adăugarea unei adrese de site web va permite și răsfoitorilor să navigheze pe site-ul tău și, eventual, să cumpere alte bunuri de la tine, ceea ce le va oferi încredere că ești un furnizor sigur și de încredere.

Dacă cauți un site de anunțuri rapid, care este 100% gratuit și este bazat exclusiv în Belfast, sau dorești să cumperi/vinzi un produs sau un serviciu rapid și complet gratuit, accesează –

[http://ivu.ro] și începe să vinzi astăzi gratuit.

 

By