Dacă doriți să aveți succes în marketingul online, există multe tipuri diferite de marketing pe care este important să le înțelegeți. Fiecare tip de marketing necesită cunoștințe specializate și înțelegere pentru a se asigura că este eficient.
Iată o prezentare generală a diferitelor tipuri de marketing online pe care trebuie să le cunoașteți.
1. Optimizarea pentru motoarele de căutare
Adesea abreviat ca SEO, acest tip de marketing acoperă două tipuri de SEO. În primul rând, există SEO on-page, care se referă la optimizarea fiecărei pagini a site-ului dvs. web, a profilurilor de social media, a site-urilor de blog și așa mai departe cu termenii, navigarea, cuvintele cheie, titlurile și așa mai departe.
Celălalt tip este SEO off-page, care se referă la aceste aceleași lucruri în afara paginilor pe care le controlați. De exemplu, guest blogging-ul, comentariile de pe forumuri și tot ceea ce puteți face mai presus de bord pentru a obține link-uri cu autoritate către site-ul dvs. web de la crestem afaceri
Acesta este de fapt un concept de publicitate, dar pentru aceste scopuri îl includem aici. Adesea abreviat PPC, acesta constă în orice anunț pe care îl achiziționați și care vă taxează pentru fiecare clic pe care un potențial client îl face pe anunț. Anunțul îl aduce pe clientul potențial pe pagina dvs. de vânzări sau pe o pagină de destinație.
3. Marketing prin e-mail
Unul dintre cele mai profitabile dintre toate tipurile de marketing online, marketingul prin e-mail se realizează prin utilizarea unui software de marketing prin e-mail, cum ar fi AWeber.com, sau MailChimp.com sau recenziipozitive.ro . Software-ul vă ajută să respectați legea atunci când vine vorba de email marketing.
4. Marketingul în social media
Orice marketing finalizat pe rețelele de socializare care aduce membri, like-uri și conexiuni în pâlnia produsului tău este social media marketing. Social media marketing funcționează cel mai bine atunci când te angajezi să te implici cu publicul tău.
Marketingul de comunitate și de construire a relațiilor
Mulțumită forumurilor, panourilor de mesaje, grupurilor de social media și multe altele, acum puteți construi o întreagă comunitate online care vă permite să vă apropiați de ei și să construiți relații cu ei. Relațiile sunt foarte importante atunci când vine vorba de marketing online.
Marketingul de localizare
În prezent, ar trebui să luați în considerare și marketingul în locația dvs. locală, dar nici măcar nu trebuie să rezervați un zbor pentru a comercializa în multe locații folosind termenii de căutare potriviți și un conținut concentrat. Dacă audiența dvs. se află într-un anumit loc, vă puteți concentra tot marketingul online și offline către acea locație.
Marketingul afiliat
Aceasta este o modalitate eficientă de a obține o legiune de fani care să facă o mare parte din marketingul tău în locul tău. Un afiliat se înscrie pentru a utiliza instrumentele dvs. pentru a vă comercializa produsele și/sau serviciile către publicul său, iar pentru fiecare vânzare finalizată primește un procent.